Dobre kalendarze biurkowe...

Funkcjonalna ozdoba, czyli kalendarze biurkowe

Na wielu biurkach, naszych współpracowników czy znajomych, można odnaleźć licznie zgromadzone elementy, nie zawsze potrzebne, nie zawsze estetyczne, nie zawsze funkcjonalne. Pośród tych wszystkich przedmiotów dostrzec można zgrabne kalendarze biurkowe stojące (stojaczki) - oferta Whiteart, często przysłonięte, przytłoczone stosami dokumentów lub z dawno nieaktualnym kalendarium.

Dlaczego taki los spotyka kalendarze biurkowe? Jak temu zapobiec? – wystarczy oryginalny, indywidualny projekt kalendarza. Zaufanie profesjonalnej agencji i dobór właściwych narzędzi projektowych, które zapewnia sukces o jakim marzy firma, dają pewność innego losu kalendarza biurkowego stojącego. Ta całoroczna wizytówka firmy, kalendarz biurkowy, na pewno nie zostanie przytłoczona codziennymi dokumentami jeśli w pełni wykorzystamy możliwości jakie otwiera przed nami ten kalendarz. Wykorzystując kompozycję projektową nasze kalendarze biurkowe nie zostaną bez odzewu, będą doskonale zdobić biurka każdego z nas.

Kalendarze biurkowe korzystnie zdobią biurko

Wybrane kalendarze reklamowe zwane trójdzielnymi charakteryzuje prostota wykonania i funkcjonalność, tak oczywista a jednocześnie trudna do osiągnięcia. Albowiem trudno odnaleźć typ kalendarza reklamowego, który sprostałby oczekiwaniom wszystkich odbiorców – a jednak kalendarz biurkowy urzekając własna prostotą, utożsamia się z firmą i ułatwia codzienne życie biurowe. Dzięki takim predyspozycjom kalendarze biurkowe są skutecznym narzędziem marketingowym i reklamą przez 365 dni w roku. Wykorzystując maksymalnie powierzchnie jaką nam udostępnia pozwala stworzyć niepowtarzalną grafikę, łącząc profil firmy z miłym upominkiem.

Prestiżowe wykonanie - kalendarze biurkowe

Kalendarz biurkowy posiada jednoplanszowy bloczek z trójdzielnym kalendarium. Przemyślany układ kalendarza biurkowego wraz z projektem komponuje się w spójną elegancką całość. Estetyka i solidność wykonania budują perfekcyjny wizerunek firmy – i z łatwością realizują założone cele. Tworząc kalendarze reklamowe (książkowe, trójdzielne) warto je oznaczyć logotypem otwieramy się na potrzeby klientów, a to zawsze jest doceniane. Szanując ich wygodę i umilając godziny spędzane za biurkiem, budujemy wiążące relacje i zapewniamy sobie pozytywny odbiór na rynku.

Perfekcyjne relacje

Przy wyborze rodzaju kalendarza jaki ma reprezentować Naszą firmę, zawsze kierujemy się jego funkcjonalnością, możliwościami reklamowymi i łatwością zapamiętania. Ofiarując swoim partnerom biznesowym czy odbiorcom elegancki, estetyczny i opatrzony oryginalnym, indywidualnym projektem kalendarz biurkowy, otwieramy przed sobą nowe kanały relacji i zapewniamy pozytywne skojarzenia. Goniąc za wysoką pozycją na rynku i renomowanym wizerunkiem Whiteart wybierzmy kalendarze plakatowe – udowadniając tym samym naszą otwartość i zrozumienie potrzeb innych ludzi.

Czy wiesz, że...
Wielu myślało, że kalendarze wiszące na ścianach wielu biur pójdą do lamusa. To się jednak nie stało, mało tego, odnotowuje się wciąż rozsnącą popularność tej formy reklamy. Szczególnie wyróżniający się modele to firmowe kalendarze trójdzielne, ale i po podręczne kalendarze książkowe sięga wielu zadowolonych użytkowników.
Projektowanie, ręka trzymająca ołówek, rysowanie żarówki