Sprawdzone w akcji kalendarze trójdzielne...

Funkcjonalna Klasyka, czyli kalendarze trójdzielne w pracy

Kalendarze trójdzielne

Kalendarze trójdzielne ścienne indywidualne są jak funkcjonalna klasyka, która na przestrzeni lat rozwija swój wizerunek nie rezygnując z oczywistych walorów reklamowych - zobacz. Co roku wraca, niby taki sam, a całkiem odmieniony, wygodny, przejrzysty – jednocześnie bardzo praktyczny kalendarz.


Kalendarze trójdzielne stanowią najpopularniejszą formę kalendarza reklamowego. O popularności tego rodzaju kalendarza decyduje prostota połączona z oryginalnym projektem i prostym kalendarium. A czy nie takiego kalendarza trójdzielnego szukamy??? – wszak codzienne obowiązki wystarczająco potrafią utrudnić nam swobodę działania. Dlatego też poszukujemy prostych rozwiązań jednocześnie niecodziennych, wyszukanych, wysublimowanych – takich, które zwrócą uwagę każdego, kto obok nich przejdzie. Odpowiedzią na Nasze potrzeby są reklamowe kalendarze na ścianę może to właśnie trójdzielne - naprawdę do profesjonalnego marketingu.

Kalendarze trójdzielne posiadają właściwe cechy, czytelne kalendarium i przede wszystkim miejsce na reklamę. Wybierając oryginalny i indywidualny projekt kalendarza reklamowego podnosisz prestiż swojej firmy, decydujesz o jej miejscu wśród odbiorców i co ważne również wśród konkurencji. Musimy pamiętać, że kalendarze reklamowe, a przede wszystkim kalendarze trójdzielne, stanowią wizytówkę firmy przez cały rok. Firmowe kalendarze trójdzielne to trafny upominek nie tylko w momencie jego wręczenia, a to czy zawiśnie on na ścianie klienta czy jakiś inny kalendarz, zależy właśnie od projektu.

Kalendarze trójdzielne, praktycznym upominkiem dla klientów…

Cechą charakterystyczną kalendarza trójdzielnego jest na pewno jego prostota połączona z praktycyzmem, jako reklama i informacja zawarta w jednym miejscu stanowi zapadający w pamięci prezent nie tylko dla klientów firmy, ale także partnerów biznesowych. Wybierając wizytówkę firmy, grona marketingowców tworzą strategie na podstawie profilów firm, pragną stworzyć wizerunek, który będzie zapamiętany. Wbrew pozorom forma kalendarza reklamowego, czy to będą ścienne kalendarze trójdzielne (Aldokalendarze), jest bardzo ważnym punktem strategii marketingowych. Albowiem kalendarz trójdzielny jest wizytówką firmy przez cały rok. Jak wiadomo z kalendarzy korzystamy na co dzień, mając pod ręka ekskluzywny, prestiżowo wykonany, zadbany w każdym szczególe kalendarz nie szukamy innego, a patrząc na niego każdego dnia zapamiętujemy projekt, logo firmy, utrwalamy wizerunek – czy można osiągnąć więcej?

Historia i doświadczenie - kalendarze trójdzielne

Codziennie na ulicy mijamy 1000 plakatów, różnią się formą czy grafiką, ale każdy z nich ma określony cel – sprzedać produkt, firmę czy utrwalić świadomość klientów. Podobnie jest z innym rodzajem kalendarza, kalendarze plakatowe prześcigają się w pomysłach, powielając tak naprawdę już istniejące. A wystarczy zaufać „doświadczonemu handlowcowi” – kalendarzowi plakatowemu. Świat kreacji stwarza wiele nowych perspektyw, otwiera drogę do szczytów kreatywności i tylko czeka na twórcze wykorzystanie kalendarzy plakatowych.

Kalendarze trójdzielne przemawiają strategią marketingową w każdym elemencie…

Dobre kalendarze trójdzielne posiadają specyficzną i niepowtarzalną strukturę, przemyślaną i dopracowaną w najdrobniejszym szczególe. Poszczególne elementy kalendarza trójdzielnego tworzą spójną całość, doskonale się komponując, a w końcowym efekcie przesądzają o sukcesie marketingowym. Grafika reklamowa umiejscowiona w górnej części kalendarza daje efekty przepływu znaków graficznych, logo czy danych firmy w indywidualnie stworzony projekt.Pod ręką dostępne zawsze, kalendarze książkowe B5 i B4 (sprawdzony producent IVENO.pl) posiadają przejrzyste kalendarium, skomponowane z trzech oddzielnych części (miesiąc poprzedni, aktualny i przyszły), które łączy się z pozostałymi obszarami kalendarza.

Każda firma ceniąca elegancję, prestiż, pragnąca wyróżnić się na tle konkurencji, jednocześnie dbając o satysfakcję klientów powinna uwzględnić w swojej identyfikacji reklamowy kalendarz trójdzielny.





Czy wiesz, że...
Wielu myślało, że kalendarze wiszące na ścianach wielu biur pójdą do lamusa. To się jednak nie stało, mało tego, odnotowuje się wciąż rozsnącą popularność tej formy reklamy. Szczególnie wyróżniający się modele to firmowe kalendarze trójdzielne, ale i po podręczne kalendarze książkowe sięga wielu zadowolonych użytkowników.
To może Ciebie zainteresować…

Pomocny projekt logo przy działaniach marketingowych firmy

Trudno jest sobie wyobrazić ulotki, wizytówki, teczki ofertowe czy na przykład papier firmowy bez logo. Ten oryginalny, znany od lat element graficzny jest bardzo przydatny w zakresie działań marketingowych. Niestety nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Niektórzy też decydują się na samodzielne projektowanie logo firmy. Wszystko to prowadzi tylko do jednego, do uzyskania niezbyt satysfakcjonującego efektu. Dlatego zaleca się zlecanie takich prac profesjonalistom. Mowa tu o grafikach, którzy projektowaniem firmowych oznaczeń zajmują się zawodowo, na co dzień. Mają doświadczenie i wiedzę, doskonale znają zmieniające się trendy, potrafią wykonać profesjonalne logo dla każdej firmy niezależnie od branży, w jakiej działa. Swoje usługi świadczą na wysokim poziomie w przystępnych cenach. Tym sposobem można zyskać projekt, który będzie pomocny przy działaniach marketingowych. Wystarczy tylko go umiejętnie wykorzystać. Profesjonalnie wykonany element graficzny będzie dobrze prezentował firmę na rynku. Ponadto sprawi, że będzie bardziej rozpoznawalna. Warto wobec tego już dziś przemyśleć sprawę zlecenia tego projektu profesjonalistom. Można też określić swoje oczekiwania.

Co może pomóc rozwojowi wizerunku mojej firmy?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, co pomaga rozwojowi wizerunku firmy, co powinni w tym celu zrobić. Możliwości jest wiele, ale jedną z nich jest identyfikacja wizualna. Dla jednych to nic wielkiego, ale wielu zauważa w tym całkiem sporo korzyści. Tak też jest. Identyfikacja wpływa na długofalowy i pozytywny wizerunek firmy. Odpowiednio opracowana sprawia, że firma postrzegana jest jako profesjonalna, nowoczesna, dbająca o swoich klientów. Eleganckie wykończenie materiałów reklamowych, a przede wszystkim wykonanie ich w jednym spójnym stylu, czyni firmę taką, która dba o najdrobniejsze detale. Klienci lubią, kiedy są obsługiwani na wysokim poziomie. Cieszą się, kiedy otrzymują gadżety reklamowe, które są jednocześnie dla nich przydatne. Na wizerunek wpływa też logo, z którym firma jest kojarzona. O wszystkie te elementy trzeba zadbać, aby wizerunek marki czy firmy był jak najbardziej pozytywny. Pomóc w tym mogą doświadczeni graficy i marketingowcy z profesjonalnej agencji reklamowej. Warto się za taką rozejrzeć i skorzystać z usług osób bardziej kompetentnych. Doradzą i pomogą zadbać o wizerunek firmy. Mają do tego odpowiednie oprogramowanie i metody. Dzięki temu sukces jest niemal gwarantowany.

Projektowanie, ręka trzymająca ołówek, rysowanie żarówki